LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

Kuntosalijäsenyys? BodyCamp?

Olen nyt todella harkinnut liittyväni kuntosalin jäseneksi. Olen vertaillut paikallisia saleja ja niiden jumppatarjontaa ja nyt olen parhaimmaksi rankannut Lady Linen. Olen käynyt kyseistä salia testaamassakin, ja todennut sen hyväksi! Lisäksi muutama tuttukin on kyseisen salin jäseniä, joten saisin ehkä välillä seuraakin..

Kuitenkin minua mietityttää salin kuukausihinta, ja jäsenyyden määräaikaisuus.. Ja oma kiinnostus, riittääkö minulla intoa käydä salilla tarpeeksi, että saan hyödyn koko maksusta.

Kuva: weheartit.com
Onko siellä muita kuntosalin jäseniä? Entä erityisesti Lady Linella vierailevia? Vai suositteko kenties kotikuntoilua? Auttakaa minua mietinnöissäni ja kertoilkaapa kokemuksia :)

Kuntosalijäsenyyden lisäksi olen harkinnut tilaavani BodyCamp Superdiet -paketin. Kuitenkin siinäkin hinta hirvittää.. Onko siellä muita BodyCampia kokeilleita?

Kuva: http://bodycamp.fi/site/paketit
Maijun blogi on herättänyt kiinnostukseni campia kohtaan ja Maijukin on saanut aikaan melkoisia muutoksia. Jos sieltä ruudun puolelta löytyy muita BodyCampiin liittyneitä, kuulisin mielelläni kokemuksia :)


2 kommenttia:

  1. Ite oon ollu motivuksella jäsen pari vuotta, ja tosi tyytyväinen! Otin sen alunperin jonkun tarjouksen kautta, joten liittymismaksua ei tullut, ja korttini on sellainen jolla saa käydä sekä salilla että ohjatuilla tunneilla. Kesäsin tulee käytyä vähemmän, kun voi pyöräillä, lenkkeillä jne, mutta talvisin ihan ehdoton :) tervetuloa muuten vierailemaan myös mun blogissa http://inmotionblogi.blogspot.fi/

    VastaaPoista