LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Viimeiset haasteilut

Haaste 30/30 Kerro itsestäsi kymmenen asiaa ja päivitä ensimmäisenä päivänä antamasi tiedot!

No niin viimeistä haaste kysymystä viedään. Ajattelin nämä kymmenen asiaa tehdä aivan jostain muusta kuin liikuntaan/kuntoremppaan liittyvään. Kerronkin hieman normaalia henkilökohtaisempia asioita.
  1. Olen horoskoopiltani vesimies.
  2. Olen perheeni ainut lapsi.
  3. Olen huono pitämään iloisia asioita salassa. En malta olla kertomatta aina onnellisista asioista. Hyvänä esimerkkinä se, kun ostin avomiehelleni joululahjaksi meille liput FIN-RUS peliin Stadikalle (jonne matkataankin huomenna, JEE), en malttanut olla paljastamatta lahjaa hänelle.
  4. Olemme kulkeneet yhteistä tavalta avokkini kanssa kohta 5 vuotta ja tuntuu että vasta olisi tavattu!
  5. Salaa haaveilen perheen perustamisesta/lapsien saannista avomieheni kanssa.
  6. Haluan ostaa aina kaikkea uutta, mutta kun uutuudet hankin, kyllästyn niihin hyvin nopeasti.
  7. Vaikka valmistuin koulusta vasta viime vuonna ja olen tällä hetkellä työelämässä, haaveilen paluusta koulun penkille. Mietinkin jatkuvasti, miten voisin lähteä kehittämään itseäni ja opiskelemaan lisää.
  8. Kuitenkin rakastan tämän hetkistä työtäni aivan älyttömästi, enkä siitä haluaisi luopua.
  9. Olen hankala ihminen siinä, että haluan kaikkea. Juurikin kun miettii tuota, että haluan olla työssä jota rakastan, mutta kuitenkin haluaisin kehittää itseäni. Ehkäpä nämä saan yhdistettyä :)
  10. Minulle oli myös erittäin hankalaa kehitellä nämä kymmenen asiaa itsestäni. En osannut päättää mitä haluan jakaa kanssanne.
Ja päivitetyt tiedot:
Olen 23 vuotias 160 cm pitkä ja tällä hetkellä 62 kiloa painava nainen. Vyötäröni mitta on 77 cm.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti