LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

maanantai 21. toukokuuta 2012

Tunnustuksia

Minulle on sadellut muutamat tunnustukset tässä viime aikoina. Päätinkin ne kasailla tähän yhteen postaukseen, kun oli samanlainen tunnustus molemmilta. Kiitos siis I Can Do It -blogin Rosannalle sekä Kiloja karistamassa -blogin Pallerolle tunnustuksista.

Säännöt:
1. Nimeä 15 bloggaajaa.
2. Kerro heille tunnustuksestasi.
3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi.
4. Kiitä bloggaajaa jolta sait tunnustuksen.
5. Lisää The Versatile Blogger Awardin kuva postaukseesi

Omat faktat:
* "Normielämässä" en tule hyvin toimeen tyttöpuolisten kavereiden kanssa (kyllä muutama naispuolinen YSTÄVÄ minulla on, mutta kavereita vähemmän). Viihdyn paremmin poikaporukassa, jossa olen ainut tyttö. :)
* Minulla on outoja "kammoja" välillä. Esim. en välillä uskalla lähteä lenkille jonnekin syrjäisimmille teille, sillä pelkään että törmään johonkin kammottavaan pedofiiliin matkallani (Tähän pelkoon varmaan vaikuttaa se, että ala-asteella koulumatkallani huhuttiin liikkuvan itsensäpaljastelija. ..joka ei kyllä koskaan osunut minun matkalleni...)
* Minulla ei ole yhtään kokonaista sisarusta, mutta minulle on siunaantunut pari puolikasta veljen rääpälettä. Joista toinen on varsin läheinen miekkonen minulle :)
* Olen saamaton enkä omista minkäänlaista itsekuria (ilmiselvästi). Ja minua suututtaa se erittäin paljon. Tänään juuri mietin, kuinka olen tätäkin blogia kirjoittanut viime joulukuulta saakka ja olen palannut niihin painolukemiin, jonka verran painoin vuosi sitten toukokuussa. (Kova on kuitenkin tsemppi tällä hetkellä, että kesän lopussa painomäärä on pienempi)
* Olen päättänyt tosiaan, että tämän kesän lopulla painolukemat vaa'assa on tätä pienempiä kuin mitä tällä hetkellä. En kuitenkaan uskalla/halua mitään lukuja suunnitella, sillä liian suuret odotukset voi tuottaa epäonnistumisia .. tai tuottaakin.. Olen sen tässä vuoden aikana huomannut.
* Olen kokenut viimeisen 5 vuoden aikana monia vastoinkäymisiä ja surullisiakin asioita. Reilut 5 vuotta sitten elämässäni tapahtui suuria mullistuksia, joiden vuoksi ajauduin liian usein paikallisten baarin tiskeille ja tämä alkoholilla läträäminen näkyi myös vaa'an lukemissa.
* Tämän suuren surullisen mullistuksen aikana/jälkeen tapasin nykyisen mieheni. Tiedän, että hän on auttanut minua suuresti asioiden käsittelemisessä enkä tiedä miten olisin selviytynyt ilman Hänen apuaan. Olen siitä ikuisesti Hänelle kiitollinen <3

Nimeän seuraavat bloggaajat:
Laihd. maist.,Maiju, E, Jenni, Milou, Onsire, Rukiinen, Jaana, MiMi, Erica

1 kommentti: