LilySlim Weight charts

LilySlim Weight charts

tiistai 29. toukokuuta 2012

Kipeänä (taas)

Moi, nyt on taas ollut hieman hiljaiseloa täällä blogin puolella. Viikonlopun tuplasynttäreistä selvittiin (melkein).. Nyt vaan olen muutaman päivän verran kärsinyt aika kaameasta flunssasta. Pää täynnä räkää ja kuumettakin tuntuu välillä olevan.

En siis ole töihinkään kyennyt tässä pariin päivään.. Ensimmäisen kerran koneelle kykenin nyt, ja heti ajattelin teille tulla kuulumisia laittamaan. En tässä kuitenkaan kovin kauaa jaksa istuskella, kun kohta kutsuu taas sohvan pohja, mutta ajattelin pari pikaista postausta ajastella tälle päivälle todisteeksi siitä että elossa täällä ollaan ;)

Tällanen räkätauti vetää kyllä mut aina ihan täysin sohvan pohjalle ja fiilikset aika alas. Ei jaksa tehdä yhtään mitään.. Onneks täällä päin ei ollut ainakaan eilen (toivottavasti ei tänäänkään) kovin hyvä keli, joten ei niin paljoa masenna olla sisällä.

Ostin uusia urheilusukkia viikonloppuna ^^
Tässä tulisi viikonlopun ja eilisen osalta nämä "syntilistat".. Ihan oikeasti nyt näyttää todelliselle synnille nämä minun ruokailut, sillä on kyllä muutamia aika suuria mokia/lipsahduksia.. Esimerkiksi eilen avokki toi kotiin tullessaan minulle (ja itselleen) "piristykseksi" hamburilaisaterian.. Noo kyllä se sillon syöntihetkellä piristi, mutta eipä enää kun tajuaa että mitä tuli tehtyä..

Olen kyllä siitä jännä ihminen, että kun olen kipeä, minun tekee mieli herkutella ja syöpötellä ihan kunnolla. Normaalistihan kipeänä ihmisten ei tee mieli syödä mitään.. No minä herkuttelen sitten muidenkin puolesta..

Lauantai:
Aamupala: Hedelmäsalaatti (kiivi, viinirypäle, persikka)
Välipala: Jätski
Lounas: Lohipastaa
Päivällinen: Lohta, kasvisgratiinia, makaroonia
Iltapala: 2 miniriisipiirakkaa
Illalla 2 lasia boolia, 3 siideri tölkillistä

Sunnuntai:
Aamupala: 2 viipaletta ruisleipää maksamakkaralla
Lounas: Lohipastaa
Välipala: Ruisleipäviipale maksamakkaralla ja juustolla
Päivällinen: Lohipastaa

Maanantai: 
Aamupala: 2 juustosämpylää tuorejuustolla
Lounas: Kanttarellipastaa
Välipala: Juustosämpylä, Polly karkkeja
Päivällinen: Kanttarellipastaa
Välipala: ½ laku
Päivällinen nro 2: ranskalaisia, juustohampurilainen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti